Για ποιο λόγο το Facebook δεν έχει επιλογή «Δεν μου αρέσει»
Για ποιο λόγο το Facebook δεν έχει επιλογή «Δεν μου αρέσει»

Ένα σημαντικό ποσοστό των χρηστών του Facebook επιθυμούν να τοποθετηθεί μία ακόμα επιλογή με την ένδειξη “Dislike”, ήτοι «Δεν μου αρέσει».

Πρόκειται για το αντίθετο του δημοφιλέστατου «Like» ή «Μου αρέσει» που χαρίζουν καθημερινά σωρηδόν οι χρήστες στις αναρτήσεις των διαδικτυακών τους φίλων.

Όμως, έχει αξία η δήλωση του πρώην διευθυντή τεχνολογίας του Facebook, Μπρετ Τέιλορ, ο οποίος εξηγεί: «Αν θέλεις να δηλώσεις πως δεν σου αρέσει κάτι, πρέπει να γράψεις ένα σχόλιο.

Έχω την αίσθηση ότι αν είχαμε μια επιλογή "dislike" τότε τα πράγματα θα έπαιρναν μια δραματικά αρνητική τροπή. Αν κάποιος θέλει να δηλώσει πως κάτι δεν του αρέσει, θα πρέπει να το αιτιολογήσει κιόλας. Μοιάζει λίγο με αυτό που μας έλεγαν οι γονείς μας "αν δεν έχεις κάτι καλό να πεις, μην πεις τίποτα απολύτως"».

Post A Comment:

Εγγραφείτε στις ενημερώσεις Push Notifications