ΣΟΚΑΡΙΣΤΗΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΑΤΙΑ!!!!ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΓΗ!!
ΣΟΚΑΡΙΣΤΗΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΑΤΙΑ!!!!ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΓΗ!!

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΑΤΙΑ!!!!ΟΟΟΟΟΧΙ ΑΠΟΒΛΑΚΩΜΕΝΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ 99% ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΡΙΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΝ! ΟΥΤΕ BLUE BEEN !!!!ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ! ΥΠΑΡΧΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΊΖΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ! ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ!

Η αλήθεια είναι ότι όταν γνώρισα τον SAMANLYCANήξερα κάποια πράγματα για τα περίεργα και το παραφυσικό. Μα μετά από τόσα χρόνια διπλή του με έμαθα να τα βλέπω και να τα αναγνωρίζω γρήγορα για το αν πρόκειτε για αληθινά περιστατικά ή για ψεύτικα. Εκεί που έχω στέψει την προσοχή μου είναι στο θέμα των ΑΤΙΑ όπου από παιδί με συνάρπαζε προσπαθώντας να δω τα λεγόμενα πράσινα ανθρωπάκια!! Η κάποιο είδους ΑΤΙΑ να πετά στον ουρανό. Αν με ρωτήσετε αν εγώ έχω δει πράσινα ανθρωπάκια η απάντηση μου είναι όχι. Ποτέ δεν κατάφερα να τα δω, αυτά όμως που έχω δει είναι τα λεγόμενα γκρίζα ανθρωπάκια και συγκεκριμένα στην Χαλκιδική αν και αυτό είναι μια άλλη ιστορία!!

Σήμερα θα σας παρουσιάσω κάποια δραματικά ατυχήματα αεροπλάνων με βίντεο αποδείξεις όπου τα δημιούργησαν ΑΤΙΑ!! Δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά το αν είναι εξωγήινης μορφής ή γήινης πάντως είναι εκεί και συμβάλουν στα ατυχήματα!! Δείτε τα βίντεο και συνεχίζω παρακάτω:

ΕΝΑ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΕΙ!) ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΕΛΙΤ ΠΕΤΑΕΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ!

UFOs SHOT DOWN ITALIAN ARROWS RAMSTEIN AIRCRASH 1988

UFO RAMSTEIN - DOUBLE VIEW & DOUBLE UFO NOISE VIDEO 2*

UFOS OVER THE SU27 LVIV CRASH SITE - THE VOICE OF DRACO

BREAKING NEWS:UFOs AT MADRID AIR SHOW/CRASH 05/05/2013

UFO ORBS CRASH PLANES TWO AIRSHOWS

Russian Jet Fighter crosses UFO before Crash

UFO CRASH PLANE AND FALL

Θυμάμαι τον SAMANLYCAN σε μια συζήτηση που είχαμε να μου λέει:

<< Παρακολούθα τα γεγονότα σε όλο τον πλανήτη, κοίτα τους πολέμους, τα μεγάλα ατυχήματα σε δρόμους, με τρένα, με βαπόρια, στον ίδιο μήνα κατά ένα περίεργο τρόπο θα ξανά γίνουν και πάλι μέχρι να βγει ο μήνας μια ή και δυο φορές ( κατά ένα περίεργο τρόπο μετά την κατάρριψη του αεροπλάνου στην Ουκρανία των Μαλλεσιανών αερογραμμών έγινε τον ίδιο μήνα κάπου στις Φιλιππίνες αν δεν κάνω λάθος και στο Κογκό ) Παρακολούθα όμως τα αεροπορικά δυστυχήματα και θα εκπλαγείς!!!! Κοίτα και ψάχνε να βρεις μετά το τι έγινε και αν υπάρχει βίντεο θα βρεις πολλά….μα πάρα πολλά!!!! Ψάξτα καρέ καρέ…. Πάντα κάτι υπάρχει εκεί, πάντα!!!! >>

Η αλήθεια είναι ότι ήταν σωστός αν και γω δεν ήθελα να το παραδεχτώ από την αρχή, μα όταν άρχισα να κάνω αυτά τα οποία μου είπε εξεπλάγην!! Είχε απόλυτο δίκιο!! Τα βίντεο που είδατε δεν είναι δικιάς μου έρευνας τα βρήκα στο διαδίκτυο. Δικιάς μου έρευνας έχω 5 τα οποία και δεν έχουν ανέβει ακόμα πουθενά, στο μέλλον και μετά από κάποιες αναλύσεις που θέλω να κάνω θα τα ανεβάσω εδώ. Υπάρχουν και άλλα πολλά βίντεο στο διαδίκτυο όπου δείχνουν ανάλογες περιπτώσεις ατυχημάτων. Αυτό όμως που είναι σίγουρο είναι ότι κάτι υπάρχει…. Το οποίο ίσως είναι εξωγήινο αλλά ίσως είναι και γήινο μυστικής τεχνολογίας!! Όπως και να έχει τα βίντεο αυτά δείχνουν ακράδαντα με αποδείξεις ότι κάτι υπάρχει εκεί έξω. Μέχρι την επόμενη φορά να είστε όλοι καλά.

www.invisiblelycans.gr INVISIBLE LYCANS TEAM

Post A Comment:

Εγγραφείτε στις ενημερώσεις Push Notifications